Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri
|
[ Pune o întrebare ]
Categoria: Principal -> Impozite si Taxe -> Impozite si Taxe
Răspunsuri
|
Intrebarea nr. 4438 din data: 01-06-2006 pusa de johny tif : · am o masina care este inchiriata la o firma de taxi.vreau sa stiu cum se aplica tva-ul pe care tre sa-l platesc din incasari si daca se scade ceva din acest tva (bonuri benzina, reparatii etc)?va multumesc
|
Raspuns din data de 28-07-2006 : Va recomandam sa va adresati La Registrul Comertului de pe langa Judecatoria Arad.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 4438 din data: 16-05-2006 pusa de florin.rojan@ikar.ro : · cui si cum(mail/fax/scris) trebuie sa ma adresez pentru a obtine informatii despre cat a incasat primaria araddin anumite taxe in 2005.multumesc
|
Raspuns din data de 07-07-2006 : In baza art. 3 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public "asigurarea de catre autoritatile si institutiile publice a accesului la informatiile de interes public s eface din oficiu sau la cerere, prin intermediul compartimentului pentru relatii publice sau al persoanei desemnate in acest scop".
La art. 6 din acelasi act normativ se precizeaza:
(1) Orice persoana are dreptul sa solicite si sa obtina de la autoritatile si institutiile publice, in conditiile prezentei legi, informatiile de interes public.
(2) Autoritatile si institutiile publice sunt obligate sa asigure persoanelor, la cererea acestora, informatuiile de interes public solicitate in scris sau verbal.
(3) Solicitarea in scris a informatiilor de interes public cuprinde urmatoarele elemente:
-autoritatea sau institutia publica la care se adreseaza cererea
-informatia solicitata, astfel incat sa permita autoritatii sau institutiei publice identificarea informatiei de interes public
-numele, prenumele si semnatura solicitantului, precum si adresa la care solicita primirea raspunsului
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 4438 din data: 16-05-2006 pusa de florin.rojan@ikar.ro : · as vrea sa aflu care cuantumul incasarilor pe anul 2005 la bugetul local Arad obtinute : 1. din \'\' Taxa pentru folosirea mijloacelor de reclama si publicitate \'\' cf art 270 din Cod Fiscal 2. din \'\' Taxa pentru afisaj in scop de reclama si publicitate\'\' cf art 271 din Cod Fiscal .3. alte venituri obtinute din contracte de inchiriere sau concesioanarea domeniului public in vederea amplasarii de panouri (sau alte sisteme) publicitare. Multumesc anticipat,
|
Raspuns din data de 07-07-2006 : -Cuantumul incasarilor la bugetul local pe anul 2005 obtinute din taxa pentru folosirea mijloacelor de reclama si publicitate este de 10.969,31 lei.
-Cuantumul incasarilor la bugetul local pe anul 2005 obtinute din taxa pentru afisaj in scop de reclama si publicitate este de 22.580,95 lei.
-Cuantumul veniturilor obtinute prin incheierea/concesionarea domeniului public in vederea amplasarii de panouri publicitare nu poate fi individualizat, deoarece acestea sunt cuprinse in categoria veniturlor din inchirieri/concesionari a domeniului public, unde sunt incluse si alte tipuri de venituri.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 4438 din data: 04-05-2006 pusa de Muraru D. : · Dupa radierea unui autovehicol, la cererea proprietarului, din circulatie si din evidenta fiscala, se mai plateste impozit in continuare?
|
Raspuns din data de 11-05-2006 : Conform pct. 122 alin. (1) si (2) din HGR nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare, scaderea taxei auto se poate face si pentru mijloacele de transport scoase din functiune.
Mijlocul de transport scos din functiune corespunde mijlocului de transport cu grad avansat de uzura fizica, deteriorat sau care are piese lipsa, fiind impropriu indeplinirii functiilor pentru care a fost creat.
In vederea radierii mijlocului de transport din evidentele Directiei Venituri, este necesar sa prezentati urmatoarele documente:
-cerere
-declaratie de impunere
-fisa de inmatriculare/radiere
-cartea de identitate a vehiculului(original si copie)
-talon(original si copie)
-procesul-verbal de casare a mijlocului de transport din care sa rezulte ca acesta este impropriu indeplinirii functiilor pentru care a fost creat
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 4438 din data: 03-05-2006 pusa de morarudnl@yahoo.com : · Am un camion, inscris pe firma, care nu mai corespunde din punct de vedere tehnic pentru circulatia pe drumurile publice si doresc sa-l radiez din circulatie la cerere fara predare la centru de colectare fier vechi. Dupa radierea din circulatie, platesc in continuare impozit?
|
Raspuns din data de 11-05-2006 : Conform pct. 122 alin. (1) si (2) din HGR nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare, scaderea taxei auto se poate face si pentru mijloacele de transport scoase din functiune.
Mijlocul de transport scos din functiune corespunde mijlocului de transport cu grad avansat de uzura fizica, deteriorat sau care are piese lipsa, fiind impropriu indeplinirii functiilor pentru care a fost creat.
In vederea radierii mijlocului de transport din evidentele Directiei Venituri, este necesar sa prezentati urmatoarele documente:
-cerere
-declaratie de impunere
-fisa de inmatriculare/radiere
-cartea de identitate a vehiculului(original si copie)
-talon(original si copie)
-procesul-verbal de casare a mijlocului de transport din care sa rezulte ca acesta este impropriu indeplinirii functiilor pentru care a fost creat
|
Sus
|
|
|
|