Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74055446
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Impozite si Taxe -> Impozite si Taxe

Întrebări
Intrebarea nr. 4438 din data: 01-06-2006 pusa de johny tif :
·  am o masina care este inchiriata la o firma de taxi.vreau sa stiu cum se aplica tva-ul pe care tre sa-l platesc din incasari si daca se scade ceva din acest tva (bonuri benzina, reparatii etc)?va multumesc

Intrebarea nr. 4438 din data: 16-05-2006 pusa de florin.rojan@ikar.ro :
·  cui si cum(mail/fax/scris) trebuie sa ma adresez pentru a obtine informatii despre cat a incasat primaria araddin anumite taxe in 2005.multumesc

Intrebarea nr. 4438 din data: 16-05-2006 pusa de florin.rojan@ikar.ro :
·  as vrea sa aflu care cuantumul incasarilor pe anul 2005 la bugetul local Arad obtinute : 1. din \'\' Taxa pentru folosirea mijloacelor de reclama si publicitate \'\' cf art 270 din Cod Fiscal 2. din \'\' Taxa pentru afisaj in scop de reclama si publicitate\'\' cf art 271 din Cod Fiscal .3. alte venituri obtinute din contracte de inchiriere sau concesioanarea domeniului public in vederea amplasarii de panouri (sau alte sisteme) publicitare. Multumesc anticipat,

Intrebarea nr. 4438 din data: 04-05-2006 pusa de Muraru D. :
·  Dupa radierea unui autovehicol, la cererea proprietarului, din circulatie si din evidenta fiscala, se mai plateste impozit in continuare?

Intrebarea nr. 4438 din data: 03-05-2006 pusa de morarudnl@yahoo.com :
·  Am un camion, inscris pe firma, care nu mai corespunde din punct de vedere tehnic pentru circulatia pe drumurile publice si doresc sa-l radiez din circulatie la cerere fara predare la centru de colectare fier vechi. Dupa radierea din circulatie, platesc in continuare impozit?



Răspunsuri
Intrebarea nr. 4438 din data: 01-06-2006 pusa de johny tif :
·  am o masina care este inchiriata la o firma de taxi.vreau sa stiu cum se aplica tva-ul pe care tre sa-l platesc din incasari si daca se scade ceva din acest tva (bonuri benzina, reparatii etc)?va multumesc
Raspuns din data de 28-07-2006 :
Va recomandam sa va adresati La Registrul Comertului de pe langa Judecatoria Arad.
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 16-05-2006 pusa de florin.rojan@ikar.ro :
·  cui si cum(mail/fax/scris) trebuie sa ma adresez pentru a obtine informatii despre cat a incasat primaria araddin anumite taxe in 2005.multumesc
Raspuns din data de 07-07-2006 :
In baza art. 3 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public "asigurarea de catre autoritatile si institutiile publice a accesului la informatiile de interes public s eface din oficiu sau la cerere, prin intermediul compartimentului pentru relatii publice sau al persoanei desemnate in acest scop".
La art. 6 din acelasi act normativ se precizeaza:
(1) Orice persoana are dreptul sa solicite si sa obtina de la autoritatile si institutiile publice, in conditiile prezentei legi, informatiile de interes public.
(2) Autoritatile si institutiile publice sunt obligate sa asigure persoanelor, la cererea acestora, informatuiile de interes public solicitate in scris sau verbal.
(3) Solicitarea in scris a informatiilor de interes public cuprinde urmatoarele elemente:
-autoritatea sau institutia publica la care se adreseaza cererea
-informatia solicitata, astfel incat sa permita autoritatii sau institutiei publice identificarea informatiei de interes public
-numele, prenumele si semnatura solicitantului, precum si adresa la care solicita primirea raspunsului
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 16-05-2006 pusa de florin.rojan@ikar.ro :
·  as vrea sa aflu care cuantumul incasarilor pe anul 2005 la bugetul local Arad obtinute : 1. din \'\' Taxa pentru folosirea mijloacelor de reclama si publicitate \'\' cf art 270 din Cod Fiscal 2. din \'\' Taxa pentru afisaj in scop de reclama si publicitate\'\' cf art 271 din Cod Fiscal .3. alte venituri obtinute din contracte de inchiriere sau concesioanarea domeniului public in vederea amplasarii de panouri (sau alte sisteme) publicitare. Multumesc anticipat,
Raspuns din data de 07-07-2006 :
-Cuantumul incasarilor la bugetul local pe anul 2005 obtinute din taxa pentru folosirea mijloacelor de reclama si publicitate este de 10.969,31 lei.
-Cuantumul incasarilor la bugetul local pe anul 2005 obtinute din taxa pentru afisaj in scop de reclama si publicitate este de 22.580,95 lei.
-Cuantumul veniturilor obtinute prin incheierea/concesionarea domeniului public in vederea amplasarii de panouri publicitare nu poate fi individualizat, deoarece acestea sunt cuprinse in categoria veniturlor din inchirieri/concesionari a domeniului public, unde sunt incluse si alte tipuri de venituri.

Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 04-05-2006 pusa de Muraru D. :
·  Dupa radierea unui autovehicol, la cererea proprietarului, din circulatie si din evidenta fiscala, se mai plateste impozit in continuare?
Raspuns din data de 11-05-2006 :
Conform pct. 122 alin. (1) si (2) din HGR nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare, scaderea taxei auto se poate face si pentru mijloacele de transport scoase din functiune.
Mijlocul de transport scos din functiune corespunde mijlocului de transport cu grad avansat de uzura fizica, deteriorat sau care are piese lipsa, fiind impropriu indeplinirii functiilor pentru care a fost creat.
In vederea radierii mijlocului de transport din evidentele Directiei Venituri, este necesar sa prezentati urmatoarele documente:
-cerere
-declaratie de impunere
-fisa de inmatriculare/radiere
-cartea de identitate a vehiculului(original si copie)
-talon(original si copie)
-procesul-verbal de casare a mijlocului de transport din care sa rezulte ca acesta este impropriu indeplinirii functiilor pentru care a fost creat
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 03-05-2006 pusa de morarudnl@yahoo.com :
·  Am un camion, inscris pe firma, care nu mai corespunde din punct de vedere tehnic pentru circulatia pe drumurile publice si doresc sa-l radiez din circulatie la cerere fara predare la centru de colectare fier vechi. Dupa radierea din circulatie, platesc in continuare impozit?
Raspuns din data de 11-05-2006 :
Conform pct. 122 alin. (1) si (2) din HGR nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare, scaderea taxei auto se poate face si pentru mijloacele de transport scoase din functiune.
Mijlocul de transport scos din functiune corespunde mijlocului de transport cu grad avansat de uzura fizica, deteriorat sau care are piese lipsa, fiind impropriu indeplinirii functiilor pentru care a fost creat.
In vederea radierii mijlocului de transport din evidentele Directiei Venituri, este necesar sa prezentati urmatoarele documente:
-cerere
-declaratie de impunere
-fisa de inmatriculare/radiere
-cartea de identitate a vehiculului(original si copie)
-talon(original si copie)
-procesul-verbal de casare a mijlocului de transport din care sa rezulte ca acesta este impropriu indeplinirii functiilor pentru care a fost creat
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
27




 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved